sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Painiminen on kivaa!

Painiminen on yks minun lempipuuhista. Mutta tartten aina sopivan kaverin. En kelpuuta mitään jättimonstereita. Mäykyt ja terrierit on hauskimpia! Aiemmin viikolla käytiin koirapuistossa ja sieltähän löytyi sopiva kaveri. Painittiin varmaan puoli tuntia putkeen! Kuuma tuli, kun on ollut niin helteistä. Yhtenä aamuna jahtasin ehkä vähän myös tuossa meidän lähellä olevalla mäellä pikku pupusia. Sovitaan että ne oli "naapurin Penan pupuja", jotka leikkii minun kanssa muutenkin. En siis tietenkään jahtaa villejä pupuja metsästysajan ulkopuolella :-----)


Yks minun parhaista kavereista on meidän talon alakerrassa asuva pitkäkarvainen mäykkypentu Janika. Sen kanssa on hauska telmiä mutta koska se on minua paljon pienempi (5kk vanha), en tietenkään ihan tosissani väännä. Välillä se repii minun korvia :) Mutta pitäähän pikkumäykynkin saada leikkiä! Ja revinhän minäkin aikoinaan veljeni Columbon korvia >:) Eilen käytiin Näsijärven rannalla vähän polskimassa ja kotiin tullessa törmättiin Janikaan niin eihän siinä malttanut sisälle mennä. Seuraan liittyi myös naapurin kettuterrieri Heta.






2 kommenttia:

  1. Ei vain Pluton kans haluta leikkiä... :(

    VastaaPoista
  2. Vaikka Pluto ei ees oo mikkään jättimonsteri !

    VastaaPoista